onsdag 25 december 2013

hallå

vaknade en halv 1 tiden idag och var såååååtrött, somnade om vartannat.. Frida, janina, jni, tobbi och jaki var här till halv 5. Drack kaffe, pratade, kolla film osv. Nu ligger jag bara i min säng och har tråkit. vill liksom göra nå kul! men snart skall jag faktiskt till kristallen och skrinna, de va int igår hahha.... ska fara å äta nånting nu å sen ska ja ligga framför tvn tills jag åker till kristallen. Hoppas ni hade en fin julafton och nu alla dagar framöver som räknas till jul osv.! vi hörs / n

bjuder på några varma bilder från ayia napa sådär i juletid.. men ni kanske förstår att jag vill tillbaka.










btw. om ingen annan börjar uppdatera, fixar jag egen blogg. lite pin och ha en blogg på 4 st och bara jag som uppdaterar XD (viktig info)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar